Умови гарантії

Гарантія

Умови гарантійного обслуговування:

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон, виданий клієнту на момент покупки товару. Товар на гарантійний ремонт приймається при дотриманні правил надання гарантії, зазначених у гарантійному талоні. При отриманні товару слід перевірити його комплектність та відсутність дефектів. У разі отримання пошкодженого товару без складеної претензії або акта невідповідності разом із співробітником компанії перевізника, товар не підлягає обміну, поверненню та гарантійному обслуговуванню. Доставка товару на технічне обслуговування та назад клієнту здійснюється за рахунок клієнта, гарантія не покриває витрати на доставку.


Б/В техніка є комісійним товаром. Продавець надає на неї гарантійний період на 14 (чотирнадцять) днів. Пересилання та доставка такого товару продавцю на гарантійне обслуговування здійснюється виключно за рахунок покупця. При цьому, гарантійними випадками не є дефекти, що мались на товарі та/або були заявлені продавцем на момент його придбання, де покупець був згоден з ними, оскільки оглядав товар при прийомі.


Термін сервісного обслуговування визначається продавцем та залежить від складності дефекту або поломки. Несправні вузли чи деталі, на протязі гарантійного періоду, ремонтуються або підлягають заміні. При цьому, продавець самостійно приймає рішення про доцільність заміни або ремонту. Якщо, з технічних причин, ремонт неможливий, проводиться заміна товару на аналогічний із асортименту продавця.


На протязі 14 днів після покупки, покупець може повернути або обміняти придбані ним товари. Таке право передбачено "Законом про захист прав споживачів" та розповсюджується виключно на новий товар. Б/В техніка є комісійним товаром, що не підлягає поверненню. Терміни гарантії зазначені на сайті в кожній товарній позиції в описі, та в гарантійному талоні.


Гарантія не надається/не дійсна у наступних випадках:


  • Наявність механічних пошкоджень, що з'явилися в результаті навмисних та/або необережних дій покупця;
  • Порушення правил використання товару, обумовлених в документах по експлуатації та рекомендацій;
  • Несанкціонованого ремонту, порушення цілісності корпусу або заміни внутрішніх компонентів товару, зміна конструкції або схеми;
  • Хімічні та/або термічні пошкодження елементів;
  • Пошкодження в результаті стихійних лих, пожежі, непереборної сили тощо
  • Діяльності третіх осіб/перевізників/поштових служб;
  • Пошкодження спричинені потраплянням всередину приладу домашніх тварин, комах та гризунів;
  • Пошкодження, що були спричинені неправильним підключенням до електромережі, аварійним пониженням або підвищенням напруги в електромережі, що перевищує встановлені українськими стандартами межі;
  • Пошкодження спричинені потраплянням всередину рідини, пилу, сміття тощо.


Продавець має право відмовити у гарантійному ремонті у таких випадках:


  • Порушення цілісності гарантійних стікерів;
  • Наявність механічних та інших пошкоджень, що виникли через недотримання правил експлуатації;
  • Самовільне вскриття, проведення несанкціонованих ремонтних робіт чи зміна конструкції техніки;
  • При виявленні пошкоджень, що сталися внаслідок потрапляння всередину пристрою сторонніх предметів, рідини або недотримання температурного режиму.


Продавець має право відмовити в безоплатному ремонті пристрою, якщо в результаті перевірки заявлений дефект виявляється не гарантійним і виник в результаті неправильної експлуатації. Продавець не несе відповідальність за сумісність обладнання (програмного забезпечення), що купується та власного обладнання (програмного забезпечення) покупця.


Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на товар у випадку:


  • Появи дефектів з вини покупця;
  • Несправностей, що виникли внаслідок стихійного лиха (повінь, пожежа, грози та ін.);
  • Ушкоджень, викликаних внаслідок підвищення напруги в електромережі;
  • Попадання всередину чужорідних предметів, рідин;
  • Ушкоджень, що виникли через використання нестандартних та неоригінальних запчастин, а також витратних матеріалів;
  • Недотримання правил техніки безпеки та експлуатації пристрою, що спричинило несправності.


Гарантійне обслуговування не поширюється на:


  • Кабелі;
  • Перехідники;
  • Шлейфи;
  • Витратні матеріали (системи охолодження, вентилятори, картриджі тощо);
  • Елементи живлення;
  • Частини приладів, що легко б’ються (лампи, скло, пластмаса тощо)
  • Аксесуари, що входять до комплекту гарантійного виробу.


Продавець не несе відповідальності за будь-які збитки заподіяні шляхом непередбаченої експлуатації товару, включно всіх без винятку випадків втрат прибутків, переривання ділової активності, втрат ділової інформації, інших матеріальних втрат, що пов'язані із використанням або неможливістю використання на час гарантійного ремонту, за втрату даних або програмного забезпечення, що сталася з причини виникнення несправності, або є наслідком діагностики або ремонту обладнання. Також, продавець не відшкодовує збитки, пов'язані зі зберіганням інформації на пристроях і не несе відповідальності за їх втрату/витік у разі несправності техніки або проведення ремонтних робіт.


Порядок дій покупця при виявленні несправностей пристрою:


  1. Пересвідчитися, що не закінчився гарантійний термін товару (пристрою);
  2. Переконатися, що дотримані всі умови, за яких діє гарантія (див. умови, за яких діє гарантія);
  3. Повідомити про несправний пристрій по телефону/ месенджер/ електронну пошту менеджеру магазину. 


При необхідності відправки несправного пристрою, відділ технічної підтримки повідомить порядок Ваших дій і способи доставки товару для обслуговування по гарантії.


Обмін та повернення

Обмін, повернення товару та гарантійне обслуговування передбачається на 14 денний строк, починаючи із дня покупки або отримання його на пошті.

Обмін та повернення придбаного товару в м. Києві здійснюється виключно через наш офіс, де було здійснено покупку.

Якщо Ви знаходитесь поза межами м. Києва, здійснити повернення або обмін можна шляхом відправки «Новою Поштою». Всі транспортні витрати на повернення та обмін несе клієнт, за тарифами перевізника. Наголошуємо, що повернення вартості товару не здійснюється наложеними, накладеними платежами або післяплатами. В разі відправлення покупцем товару із післяплатою на обмін/ повернення/ гарантійне обслуговування, такі посилки не будуть забрані з пошти.


Для використання можливості повернення товару варто впевнитися, що:

  1. Товар не використався та не має слідів використання, а саме: подряпини, потертості, тріщини, сколи тощо;
  2. Не порушена цілісність корпусу, відсутні сліди стороннього втручання, самостійна заміна деталей або потрапляння рідини.
  3. Товар має повну комплектацію;
  4. Цілісність пакування товару не порушена, а також на товарі присутні всі ярлики та маркування;
  5. Товар використовувався за призначенням і рекомендації щодо експлуатації дотримувалися
  6. Наявність документу, що підтверджує факт купівлі товару (товарний чек, гарантійний талон)


Для повернення придбаного в нашому магазині товару необхідно заповнити відповідну форму на нашому сайті:


Модули для Opencart